Milí rodičia, nezmeškajte možnosť zapísať svoje dieťa do Súkromnej základnej umeleckej školy Nobela!
V našej ZUŠ ponúkame vzdelávanie v odboroch: výtvarný, hudobný a tanečný.
Do ZUŠ sa môžu prihlásiť žiaci vo veku od 5 do 25 rokov. Prihlášku na štúdium je potrebné vyplniť a odovzdať v ZŠ alebo MŠ elokovaného pracoviska! Prihlášku nájdete na našej stránke v sekcii „prihláška“, prípadne si ju môžete vyzdvihnúť priamo v elokovaných pracoviskách!
HUDOBNÝ ODBOR
TANEČNÝ ODBOR
Cieľom tanečného odboru je poskytnúť žiakom komplexné vzdelanie v tanci, podporiť ich umelecký rozvoj a umožniť im vyjadrovať sa prostredníctvom pohybu. Tanečný odbor v základnej umeleckej škole sa zameriava na rozvoj tanečných schopností a umeleckého vyjadrenia žiakov. Tu sú hlavné oblasti, ktoré tento odbor zahŕňa: výučba rôznych tanečných štýlov a techník, ako sú balet, moderný tanec, jazz, alebo ľudový tanec.
Žiaci sa učia správne vykonávať pohyby, pózy a choreografie. Tanečná teória zahŕňa základy histórie tanca, choreografie, kreatívneho tanca. Žiaci sa učia experimentovať s pohybom a vyjadrovať osobné pocity a myšlienky prostredníctvom tanca. Žiaci prezentujú svoje tanečnú zručnosti pred publikom. Cvičenia a rozcvičky na zlepšenie flexibility, sily a vytrvalosti sú nevyhnutné pre kvalitný tanečný výkon. Na verejných vystúpeniach a súťažiach môžu žiaci ukázať svoje zručnosti a získať spätnú väzbu.
VÝTVARNÝ ODBOR
Výtvarný odbor v základnej umeleckej škole sa zameriava na rozvoj umeleckých schopností a kreativity žiakov prostredníctvom rôznych výtvarných techník a prístupov. Žiaci sa učia rôzne techniky ako sú kresba, maľba, grafika, socha a textilné umenie. Poskytujeme vzdelávanie z oblasti histórie umenia, štúdium umeleckých období, štýlov a významných umelcov. To zahŕňa aj teoretické aspekty kompozície, farieb a tvarov.
Kreatívne sa rozvíja osobnostný štýl a schopnosti vytvárať originálne umelecké diela. Žiaci sa učia experimentovať s rôznymi nápadmi a technikami na vyjadrenie svojich myšlienok a emócií. Práce prezentujeme na výstavách, školských podujatiach i výtvarných súťažiach. Rozvoj schopnosti hodnotiť a analyzovať výtvarné diela, čo zahŕňa aj diskusie o vlastnej práci a práci iných umelcov.